HelenaKatarina

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Mmm uppe med tuppen. :) Ja alltså ja har suttit här ett tag innan ja började skriva detta inlägg. Men nu är ja hungrig, kanske ska väcka Robert?

Igår stod alltså promenad i Kinna och jobb på schemat. Allt hann vi med. En långpromenad till Kinna och mat och fika på Skrädderiet! Smaskens va det. Tänkte kilat förbi mormor men så kom vi på att det itne var nån bra idé att gå dit när vi är propmätta, hur skulle det se ut att tacka nej till alla godsaker hon erbjöd? Nej just de!
Sen när vi väl kom hem så var det alltså jobb, Robert mailade och jag skrev för glatta livet på mitt välkomstmail till mina guider. Tyckte själv det blev himla bra så jag sände också iväg det lite senare på kvällen. Skönt att ha det avklarat. Nu återstår bara lite annat men det skall ja inte börja skriva om här och nu ;)

Idag då, ja vi skall maila lite till och puzzla. Mina stora hobby. För er som inte vet, jag älska att puzzla :) Nu har ja då alltså dragit i Robert i detta också så nu är vi två om det. Han kanske inte älskar det så som jag gör men han tyckte det var roligt igår iaf. Så idag blir de nått annat med fler bitar :) Trevligt!

Klockan 15 skall vi även fika hos mormor :)
Ciao!

Kommentarer

  • Ordmärkaren säger:

    Pussla

    2010-03-16 | 15:14:24

Kommentera inlägget här: