HelenaKatarina

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Är hemma i Kinna igen efter min lilla tripp till Västerås. Sista dagen var vi och fikade med massa tjejer och sen vart de bio, Remember Me som faktiskt var väldigt bra men dock lite sorglig och lite otippad. Men helt klart sevärd!

Sen gick vi ut en sväng, hamnade på Å vilket ju var hur trevligt som helst! Vår kära bartender Andreas var dock lite snurrig och bad och leg titt som tätt och vi förstod nog aldrig riktigt om det var en privat fest vi hade hamnat på eller om alla var välkomna. Vi blev kvar iaf och det va kul! :) Skulle vidare men det va liksom inget drag i Västerås så det blev hem till hemmet och min madrass!
Dagen efter, alltså igår kom Robert och så åkte vi den långa vägen hem. Gjorde massa stopp på vägen och köpte bl.a en pysselbok som vi unde roa oss med :)
Så när vi väl kom hem vankades det våfflor med hjortronsyld, smaskens säger ja bara!

Idag ska vi till Varberg, familjedag :) Jag och Robert åker nog ner tidigare för att sätta igång värme och så, sen va det också nått som skulle hämtas som vi inte fått veta än men det ger väl sig kanske.

Nu vill ja äta frukost så jag ska väcka min tiger som sover. Får väl se hur lätt det blir. Suck!
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: