HelenaKatarina

Måndag i Egypten

Kategori: Allmänt

Jaha ni, Robert sover och ja surfar. Är inte alls trött så får väl bara vänta tills han vaknar då.

Har ju vart lite dålig uppdatering det sista och då undrar ni ju säkert vad vi har gjort istället. Jo det har hunnits med en hel del.
Åkte ju till Karin i torsdags och spenderade en dag i Västerås. Så sov jag på Jumbo Stay den natten. Supernice hostel! Helt klart värt pengarna och ja som hade bokat sovsal fick eget rum :) Kalasbra!
flyget gick dagen därpå vid 7 tiden så det blev kanske inte så mycket sömn men det gick fint ändå. Sov på planet. Landade i tid i Hurghada och när ja väl fick väskan så var det bara att spattsera ut tillRobert. Trodde jag ja...Då kommer en man och vill se mitt pass, för typ 5:te gången och frågar ut mig om vad som finns i väskan och jada jada jada. Lite nervöst om man säger så. Det gick bra tillslut och han släppte iväg mig.

Så nu de sista dagarna här nere har vi ätit Cinnabon, vart på Dream Beach och bara slappat. Hur skönt som helst!
Men imorrn ska Robert jobba så då hoppas ja Ajla är ledig :)


Bild från förra året.

Nej nu ska ja försöka väcka sömntutan och äta frulle!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: