HelenaKatarina

Bokat!

Kategori: Allmänt

Sådär ja. Nu är det bokat och betalt. 1 oktober 12.20 landar jag på Hurghadas flygplats! Åhh va ja är glad :)
Ska bara fixa min resa till Arlanda och övernattning men det ska nog gå. Det löser sig alltid.

Mamma och pappa: Jag och min syster tänkte att vi kunde ta nån övernattning i Stockholm mellan typ 29-30 sep. Vad säger ni om de? :) Visst vore det roligt?

Nu ska ja gå hem. Stranden tror ja det kan bli idag och sen träning och mat hos Ida. Imorrn åker jag och Elin till Hersan och lever rövare.


Snart snart snart ;)

Kommentarer

  • Mamma o Pappa säger:

    Hörde ryktesvägen om Stockholm men vi kanske kan ta det när du landar från Hurghada istället.

    Vad tror du om det?

    Vi får prata om det.

    2010-09-08 | 16:31:13

Kommentera inlägget här: