HelenaKatarina

Hejdå Chania

Kategori: Allmänt

Min buss går om 3 timmar. Jag har packat och är klar! Det känns, vet inte riktigt hur man skall beskriva det men, det känns skönt men samtidigt jävligt tråkigt. Jag har ändå bott här i sammanlagt två år av mitt liv. Jag kommer sakna det, väldigt mycket!
Jaja det är skönt också. Slippa alla hotell som överbokar, alla CR och sura mail. Klagande gäster vecka efter vecka och samma sak hela tiden.

Igår körde jag transfers, ett antal stycken faktiskt :) Det va skoj! Blev helt tårögd när ja åkte längs Soudabukten och tänkte att det är sista transfern på Kreta. Började 2007 med attköra transfers och gå på Tropicano, slutar 2010 med att köra transfers och gå på Tropicano.

Nu åker ja hem! Hejdå Grekland hej Svergie!
Tack Team Herssan och Team Chania för denna sommaren! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: