HelenaKatarina

Monday morning!

Kategori: Allmänt

Vaknade 5.45 imorse. Tjoohoo! Studsade kanske inte direkt upp ur sängen men va iaf ganska pigg. Körde till Souda där jag möter två trötta Athenare ;) Jag blev jag och Maggie blev ännu gladare när hon fick se sin mamma och gudmor. Skuttade och kunde inte vara still en sekund av all lycka. Haha sjukt söt! Gulligare hund får man leta efter. Men därmed inte sagt att det är skönt att vara hundfri igen. Jag njuter! Har inte vart utanför kontorets dörrar sen jag kom hit, behöver inte gå ut och kissa och bajsa och bli skitig av allt damm. Underbart!

"I'll be by your side, when all hope has died
I will still be around oh and I, I'm still on your side
When everything's wrong, I will still be around
By your side"
-Lifehouse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: