HelenaKatarina

Onsdag

Kategori: Allmänt

Nu sitter ja här på kontoret och funderar. Hela dagen har gått i ett. Allt skall ju avslutas nu innan ja åker och bara för det så kommer det in en hel massa nya saker, bl.a studiegrupper och annat roligt :) Gaah!

I vilket fall som helst, jag sitter samtidigt och laddar över massa filmer från Johannas hårddisk till min och det tar sin lilla tid. Hoppas bara allt jag vill lägga över får plats. Men det tror ja.
Ska också boka min tågbiljett, och ja jag vet att ja skrev om det igår också men det har bara inte funnits tid idag heller. Men så hittade pappa också ett väldigt billigt flyg så då blev det lite mycket.

I vilket fall som helst, jag har inte så många dagar kvar på Kreta. Och vem vet när man kommer tillbaka? Tanken är ju att inte komma tillbaka nästa år. Men som min mamma sa, det säger du nu ja. Och ja det gör ja. Jag vill inte tillbaka nästa år. Så va det sagt!
Och även om det är hur bra som helst så vill ja inte.



Och såtillbaka till där ja började, jag sitter här och funderar på följande...

Varför kan inte grekiska kvinnor köra bil? När det är någon som kör dåligt på vägen är det alltid i 9 fall av 10 en grekisk kvinna. I det 10:de fallet är det en turist.

Anledningen till att ja funderar på just detta är för att ja precis va ute och körde och upplevde just detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: