HelenaKatarina

Packad och klar!

Kategori: Allmänt

För imorgon drar jag till Luleå! Yeay! Om det ska bli skoj? Ehh japp! Änliten äntligen äntligen :) Väskan är nu packad och står på golvet i mitt rum. Paketen är med också även om det blev lite stressigt men att få hem dem. Men det är en helt annan historia ;)

Jobbat hela veckan alltså. Väldigt roligt! Och idag fick ja dessutom på mig uniformen, kände mig som hemma direkt haha. Känns bra att vara tillbaka, även om det är i Sverige.

På måndag börjar nya jobbet, ska bli spännande. Hoppas bara det också är roligt...
Men, nu måste ja hoppa i säng. Spårvagnen går 07.14 imorgon. Hej å hå! Så gonatt på er och ha en trevlig helg!


Jag är så glad för att åka till Luleå!!!

Puss ♥

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Tycker du lämnar ute lite väl mycket här:

    Varför skall det bli skoj i Luleå?

    Hur var det med Paketerna? Vad hände?

    Hur upplevde du att arbeta i uniformen fast i Sverige? Inte bara att du kände dig hemma. Utveckla gärna.

    Senast du bloggade var den 11 april. Vad har du haft för dig de senaste dygnen? Och där fanns en del obesvarade frågor:

    Hur smakade korv stroganoffen? Och varför älskar du denna rätt så mycket?

    Hur gick det med bovärden? Var han snäll? Vad fixade han? Stötte han på något problem?

    Löste sig det med tvätten?

    2011-04-15 | 08:00:45
  • lovisa säger:

    Godmorgon:D

    2011-04-15 | 08:17:43
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: