HelenaKatarina

Söndag

Kategori: Allmänt

Sitter vid köksbordet och har precis diskat och fixat klart alla papper för imorgon. Ska bara packa väskan och borsta tänderna så är ja klar för sängen. Skönt! Känner mig lite trött. Vet inte om det är massagen igår eller utgången efter som gör det... ;)

Iaf, igår va jag och min syster på St Jörgens SPA och gottade oss hela dagen. Kom tillomed dit innan de hade öppnat. Gjorde först en spa-ritual som hette Energy där man skulle gå mellan varmt och kallt hela tiden. Skönt med isvak och bastu :) Lunch på det och sen lite mer bad. Massage avslutade dagen helt perfekt!


Sen va det hem och fixa middag som avnjöts med trevliga människor och därefter en liten utgång. Kings HEad blev det först (efter en liten tur in på Sejdeln då såklart haha) och sen avslutade vi på Gretas. Vid 03.30 sa vi tack och hej och kilade hem.
Väldigt bra lördag! Fler sådana kanske ;)

Imorgon ska ja alltså jobba på Apollo, faktiskt hela veckan. Iaf fram tillomed torsdag. För på fredag går flyget norrut! Yeay!

Bjuder på en bild jag tog när ja va ute och promenerade innan.


Vaknade sent idag alltså. Shit tänkte jag, hela dagen är väck. Men icke! Har hunnit med så mycket. Började med en liten löptur i Slottskogen med Mikael. Om vi va själva? Njä det skulle jag nog inte vilja påstå. Vi kan väl säga såhär, det va runt 17 grader ute och en söndag. Alltså, det va ganska mycket folk.
Många hade dessutom samlats i Säldammsbacken, skoj att pila upp där illröd i ansiktet och flåsandes med massa glada helgfirande göteborgare runt om en. Inte så kanske..
Men vi tog oss runt iaf och imorgon ökar vi!

Nu måste ja verkligen sova!
Gonatt på er! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: