HelenaKatarina

Torsdag

Kategori: Allmänt

Kollar på lyxfällan. Herre gud va det är roligt :) Så otroligt dumma människor!!! Sitter och skrockar för mig själv.

Fick sluta tidigt idag och fick skjuts hem så sämre kunde ju eftermiddagen starta. Sprang in i Änglashoppen på vägen hem och köpte lite kort och annat smått och gott. Sen blev de glass i solen på balkongen och massa annat fixande här hemma. Klockan 17 började min tvättid så traskade ner till källaren och trodde ja hade två maskiner men tydligen tyckte inte lägenhet 121 de så ja fick bara en första timmen. Tack tack! Ska kolla när han tvättar nästa gång och boka in tiden innan. HÄMDEN är ljuv!
Vid 18.50 va det löpning på schemat och det missar man ju inte. Hej och hå vad det gick...not! Kunde iaf prata uppför hela säldammsbacken så det är framsteg :) Armhövningar och situps på det och jag är fit for fight.

Igår bokade jag min sommarsemester till Samos! Juppie va det kommer bli fantastiskt roligt :) Jag längtar ihjäl mig! Fast å andra sidan ska det hända så mycket innan dess så tiden kommer gå så fort så ja kommer inte ens hinna tänka. Dessutom väldigt mycket jobb också. Men, jag stormtrivs :)

Imorgon är ja ledig, ska handla gardiner. Och bröllopsplanera. Samma på lördag, fast inga gardiner. Bara bröllop och massa mat. Passande nog är det ju bröllop i Storbritannien imorgon att kolla på. Trevligt!


Vackra Gran Canaria!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: