HelenaKatarina

Apropå simma

Kategori: Allmänt

Har vart och simmat nu ikväll. Har tänkt göra det sen in måndags men så har det bara inte blivit av. Har dessutom jobbat två kvällar denna veckan så det kanske förklarar lite men iaf. Dåligt!
Idag kom jag iaf iväg och när man väl kommer i vattnet så är det ju härligt :) Som förr haha.

Iaf, det jag ville komma till var att shit va folk simmar dåligt. Det är ju helt otroligt att vissa ens håller sig flytande. Inga bentag och knappt några armtag. What? Ligger där och pinar sig igenom 100 meter och går sen upp och dricker vatten. Alltså fint, de är där och det är så bra blablabla. Men alltså lärde man sig inte simma i andra klass undrar jag?

Och jag menar absolut inte att man skall simma som något proffs men man kanske ska försöka hålla sig flytande...

Kommentarer

  • Karin säger:

    Jag tog den söta simbilden till vår blogg också. Hoppas du inte blir arg :)

    2011-02-07 | 23:28:49
    Bloggadress: http://vadkulvihar.devote.se

Kommentera inlägget här: