HelenaKatarina

Beach 2011 - Here we come!

Kategori: Allmänt

Yes årets första löprunda avklarad. Mumma för benen.
Laddade till tusen gav vi oss iväg och första biten gick väldigt bra. Men sen kom den där jävla säldammsbacken. Lång, lagom brant och väldigt lång, sa jag att den va lång?
Ja iaf, ni fattar. Väl uppe vid krönet så känner jag hur keson och kiwin som ja smaskade i mig strax innan börjar komma upp. Inte alls gott... Då gäller det att svälja och bara köra och det va precis vad som hände. Så ingen keso eller kiwi kom upp och jag fortsatte springa.
I övrigt va det en bra runda, gick mycket bättre än vad ja trodde. Skönt!

Dessutom är ja väldigt nöjd med min löpardress, grön och fin svischar ja fram i slottskogen. :)

Nu ska det gräddas pannkakor och sen blir det jobb igen.

Kommentarer

  • Mollan säger:

    Yeah avd bra jobbat :) Heja heja :)

    2011-03-01 | 13:31:15
    Bloggadress: http://www.malinsvensson.blogspot.com
  • Mikael säger:

    Så klart det gick bra när du har en löparcoach. Helena Rydberg, runner. A woman barely alive. Gentlemen, we can rebuild her. We have the technology. We have the capability to build the world's first bionic woman. Helena Rydberg will be that woman. Better than she was before. Better, stronger, faster.



    Kan ni gissa filmen?

    2011-03-03 | 08:24:56

Kommentera inlägget här: