HelenaKatarina

Härligt!

Kategori: Allmänt

Ja alltså det har ju hänt ganska mycket här det senaste. Både roliga saker och mindre roliga saker...
Vi börjar med det tråkiga så det inte blir nått sorgligt avslut på det här inlägget.

Jag tappade bort min plånbok och mobil i lördag! På Valand här i Göteborg. Det är sjukt irriterande och otroligt pinsamt. Jag skäms. Hur kan man vara så dum?
Jaja det är inget att göra åt. Hoppas att personen som hittat det blev glad och har stort nöje av det. Jag är inte alls bitter.

Och det är nog det enda negativa tror ja. Skönt!

Nu till det positiva.
Jag bor i Göteborg just nu. Känner mig litegrann som Berg flyttar in. Bor alltså i min systers och Mikaels vardagsrum. Sover i bäddsoffan och mina grejer ligger spridda lite varstans. Det är hemtrevligt :) Jag kommer hem när de gått till jobbet, sover och vaknar när de kommer hem igen. Bra deal alltså!
Jag trivs på mitt jobb. Det är roligt och många skojiga kollegor. Det va dem ja va ute med i lördags när ja tappade bort min plånbok och mobil. Men oavsett, jag hade väldigt roligt innan det hände. Alltid något. Det gäller ju att se det positiva i allt.
Jag är ledig i helgen. Det ska bli väldigt skönt!

Livet är helt ok ändå :)

Puss

Förresten, skicka sms till mig för ja har inga nummer kvar. eller skriv ditt nummer här eller maila...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: