HelenaKatarina

Plus och minus idag

Kategori: Allmänt

Dagens plus går till Flygbussarna. Alltid så himla trevliga chaufförer och alltid på tid (iaf när ja åkt med dem). Ett annat plus till Atelje Braun i Kinna, så trevlig personal och service! Roligt!

Nu till dagens STORA minus. Swedbank i Kinna. Så sjukt otrevlig personal. Vad är det frågan om? Inte ätit på länge? Inte fått ligga? Eller bara en dålig dag? Ja man börjar ju undra...



Men i det stora hela så har dagen vart bra. Slutade jobbet klockan 7 imorse och begav mig hemåt. Eller rättare sagt mot stan för att därifrån ta bussen tillbaka igen. Gick väldigt bra och ja sov som en stock. Kanske inte så konstigt men iaf.
Väl hemma så va det sängen som gällde, hann med en timmes skönhetssömn innan klockan ringde och det va dax för korttagning i Kinna. Ganska nöjd med bilden trots att ja inte fått sova och påsarna under ögonen uteblev som tur var! Puh!
Tillbaka hem för mat. Spagetti och köttfärssås dagen till ära :) Mumma!
Sen somnade jag igen...

Och nu ikväll har ja vart hos Malin. Druckit te och snackat skit. Man borde göra sånt oftare...

Imorgon blir det shopping av löparkläder och kanske en mobil? Ja man vet aldrig. Om ja får bestämma så blir det så iaf :)

Kommentarer

  • mikael säger:

    Tog du bilden i profil. Jag gillar din profil. Angående löparkläder, nu jäklar. 1 mil om dagen, minst. Upp till älgarna, ner till hamnen, ut till Saltholmen och tillbaka. Där har du vår löprunda.

    2011-02-20 | 01:16:42
  • Karin säger:

    Jag klippte mig.. Gissa var? :)

    Kul att ses igår!! Borde göras oftare!!

    2011-02-21 | 22:16:21
    Bloggadress: http://vadkulvihar.devote.se
  • Karin säger:

    Jag klippte mig! Gissa var?? :)



    Kul att ses igår, borde göras oftare!!

    2011-02-21 | 22:17:28
    Bloggadress: http://vadkulvihar.devote.se

Kommentera inlägget här: