HelenaKatarina

Veckan såhär långt

Kategori: Allmänt

Onsdag idag. Allting rullar på i en sån fart att jag knappt hinner med. Känns som ja aldrig är hemma och att ringa till någon kär vän är liksom inte att tänka på. Sömnen är lite prioriterad när jag väl är hemma...
Suck! Ska nästan bli skönt att börja jobba som jag skall på söndag även om det innebär nattpass.
Men, nu till det bästa. Jag är ledig imorgon :D Ska bli så himla skönt att sova länge och bara vara hemma!

Övriga saker jag lärt mig denna vecka är att Emma Wiklund, fd fotomodell, ser mycket fräsch och snygg ut i verkligheten. Är också trevlig!


Jag är helt slut så idag får de nog bli en tidig sänggång tror ja. Men som sagt, ledig imorrn :) Det är ju trots allt lillördag.

Hejs!

Kommentarer

  • Karin säger:

    Också ledig! Vi rings idag :)

    2011-02-10 | 08:37:36
  • Mikael säger:

    Sömn är underskattad..

    2011-02-10 | 18:49:42

Kommentera inlägget här: