HelenaKatarina

Veckan

Kategori: Allmänt

Alltså nu va det ju ett tag sen va...
Förstår ju att alla är väldigt nyfikna på hur min vecka sett ut.
Jobb måndag och tisdag kväll gjorde att ja inte hittade på så hemskt mycket dessa dagar. Lite turer på bussen fram och tillbaka till Göteborg och sådär bara.
Däremot onsdagen spenderades med finbesök från norr. Tur på stan och lägenhetsvisning och bio. Mys! Torsdag och fredag förvann med en väldig fart och plötsligt va det fredagkväll och jobb på schemat.
Blev ganska trött vid halv 6 kan ja lova...

Jaja nu håller vi tummarna för att lägenheten ska bli min!

Har ätit färska räkor kvällen till ära. Med vitlöksbröd. MUMMA!


Jaha ja. Annars då? Jo tack det händer så mycket hela tiden så man hinner knappt med i svängarna. Känns som ja är uppbokad alla dagar fram till juni ungefär. Om det är bra eller dåligt kan ja inte helt avgöra. Det finns inte så mycket plats till utsvävningar...
Försöker planera in semester och dylikt men får inte helt ihop det. Måste sätta mig ner med det inatt tror ja så ja får ordning på det. Man vill ju inte missa något :)

Ska också försöka planera in min miniferie i Luleå. Aaahh.. Jag vill åka nu ♥

Och nu står det packning på programmet. Det är nänmligen så att jag tar mitt pick och pack och flyttar imorgon. Iaf för några dagar. Svanebäcksgatan 31 a. Se upp. Rydberg flyttar in! Det kommer bli mycker grisande, många konstiga diskussioner och mycket kärlek. Kan också bli en hel del träning också. Fast den komemr ju då såklart inte ske i lägenheten.

Ciao!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Rydberg bor faktiskt redan på svanebäcksgatan 31a, har inte gift mig än även om det nog inte kommer att göra någon skillnad när det gäller namn...

    2011-02-26 | 21:58:50
  • Mikael säger:

    Ohh vad trevligt att jag får ta hand om ännu en Rydberg. Jag har tvättat så du får grisa i rena lakan. Det där med träning tar jag som ett löfte, äntligen ska du få känna på Mikaels löparrundor. Vi väl börjar lite lätt med 18km.

    2011-02-26 | 22:01:54
  • Kerstin säger:

    Lycka till!!! // Färna

    2011-02-27 | 19:26:12
  • Emilia säger:

    wohoo.. Jag längtar!!!

    2011-03-23 | 22:35:10
    Bloggadress: http://miljasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här: