HelenaKatarina

ευτυχία

Kategori: Allmänt

Hahaha det känns ju bara helt overkligt att det är imorgon jag åker. Som jag längtat till den dagen och nu är den här, imorgon drar jag :) Yey!

52 min kvar. Baaah! Hem å packa och äta med Mia och Johan. Sova tidigt? Nä tror inte de faktiskt.

Suttit och försökt fila på ett inlägg hela dagen men kommer inte på någonting kul... Vill ju gärna skriva om Norge men tycker inte jag är tillräckligt insatt i allt det där. Det är ju hemskt såklart och lite lätt obegripligt men det vet ju alla redan att varje normal människa tycker. Fruktansvärt och skrämmande. Ja listan kan ju göras lång men jag känner inte att det är nödvändigt.

Haha hittade denna förresten
»Alla städer har sina gissel. Mexico City har smoggen. Bergen har regnet. Göteborg har invånarna.«

Väldigt roligt ;)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: