HelenaKatarina

Så kan det gå

Kategori: Allmänt

Många läsare numera. Inlägget 7 månader och 13 dagar verkar vara populärt, väldigt många sidvisningar. Och det är ju bra, känns bra att många läst det.
Så kan det gå. Värsta våren ever följs ju då av en helt otroligt bra sommar! ♥ Love it! Och det är bara början av juli :) Närmsta tiden väntar bålfest, massa besök från norr och en resa till Samos. Sen blir det reuonion och Luleå. Det är ju bara helt fantastiskt!

Börjar få lite panik över mina naglar förresten, nu är dem alldeles för långa. Va på två olika ställen idag men ingen av dem hade tider nu den närmast veckan. Suck!
Målade dem i rött också häromdagen och nu verkar det som att det kommit in under nageln, ser sådär snyggt ut!
Vill att de ska va såhär fina igen:

Ge mig en NU!
Ja men det får jag väl fixa imorgon då, ringa till DIVA och boka tid helt enkelt!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Hej Helena, Mikael här.

    Jag är en trogen läsare av denna blogg. Men nu har det uppkommit något som får mig att tveka inför fortsatt läsning. Kanske kan vi göra något åt detta. Påminn mig nästa gång vi ses så skall jag tala om vad jag har på hjärtat.

    2011-07-07 | 14:30:30

Kommentera inlägget här: