HelenaKatarina

Söndag

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt idag, 12.13, tidigt med tanke på att ja jobbat hela natten. Bestämde mig ganska snabbt för att äta nått fort och sen ta mig ut för att springa.
Fixade mannagryndsgröt med blåbär och honung, himelskt gott, bytte raskt om och så ut! Blev knappt 4 km och ja va helt slut i benen. Det kändes helt klart att ja haft uppehåll på nästan en månad. Men nu är det slut med vilan, nu kör vi igen! Och det bästa med hela grejen var att det kändes så sjukt bra, före, under tiden och efter. Dessutom, det var roligt!

Efter denna kraftansträngning så va ja och handlade, fixade mat och diskade. Sen, mot jobbet!

Imorgon är det måndag, ny vecka, nya möjligheter. Det blir en riktigt rolig vecka tror ja. Imorgon är jag ledig, tisdag jobbar jag natt och en på onsdag ska vi på Colors på Nef! Weey! Ledig torsdag, jobba fredag och lördag och sen kör vi en liten lätt bålfest hemma hos mig. YES! Ledig söndag :)

When the feeling's gone
Shine on, shine on
And onto something new
It's long and over due
I will remember you
Shine on, shine on
And let the others see
You got your victory
Will you remember me?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: