HelenaKatarina

Förvirrad!

Kategori: Allmänt

Känner mig minst sagt förvirrad just nu. Fattar inte riktigt vad det är som händer men det löser sig kanske. Yeah yeah.

Sitter på jobbet iaf, men tog en paus från alla manifest och mail för att skriva här lite. Blev just kallad Darling av en engelsman så det tog ju lite musten ur mig ;)
4 timmar kvar av denna dagen och så 12 timmar imorgon och sen är det off till Varberg och bröllop. Jag längtar lite. Jag menar, förväntningarna är ju skyhöga efter förra bröllopet.

Va ute igår med Karro och Ajla. Iofs fel att kalla det att gå ut men det blev mat och en drink iaf. Hallonmojito, MUMMA! På Puta Madre. Mycket märkligt namn på en restaurang. Men god mat! Ligger på Magasinsgatan för den som är intresserad.
Tidigt hem för mig dock eftersom ja skulle jobba idag. Men ändå roligt att ses ♥
Fast man känner sig ju lite såhär idag:


Fast idag ska ja bara va hemma. Gud så himla skönt det skall bli!

Favvolåt just nu: Five for fighting - 100 Years.

Puss ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: