HelenaKatarina

Helgen, bröllop och lediga dagar

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag ner till Varberg. Blev hämtad av den blivande brudgummen och hans käre bror. Mot Coop och sen campingen i Läjet där det bjöds på både det ena och det enda i mat och dryckesväg. Ganska snabbt efter detta drog vi, jag, Mia och AnnaKarin, oss mot stugan för fix och provning av klänning. Ja hade ju lämnat in min klänning för upplägg och insyning. Som tur var kunde jag ha den :)
Lördagen började med uppsättning av håret hos frissan, dekorering av bord och annat på Borggården och även lite fotografering.
Sen till sjävla cermonin då. Den va så vacker! Dem var så vackra! Och ja, allt var så perfekt!

Ledsen för bilden men det är den enda jag har :) Haha! Men har hört att det var andra som tog dessto fler...

Middagen och festen var också helt fantastiskt! Talen var så vackra och ja grät och grät! Så kan det gå! Vi dansade långt in på småtimmarna och taxin dröjde ganska länge med att komma. Mina fötter gjorde så ont och det slutade aldrig att regna!
Men det gjorde inget för det var en sånt perfekt dag!

Jag och toastmaster Erik.

Dagen efter mådde jag som jag förtjänade men frukost på hotell vill man ju inte missa så det blev det. Mycket trevligt att återse alla igen :)

Har vart ledig ända till idag så det känns lite tungt att gå till jobbet imorgon. Men snart är det midsommar och sen åker vi till Västerås! Oj vad roligt!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: