HelenaKatarina

Bröllop

Kategori: Allmänt

Alltså helt seriöst, The Killers låt Spaceman är så himla bra. Visst är den? :)

Japp, här händer inte så mycket, jobbar mest hela tiden och gör ja inte det så sover ja. Vaknade väldigt sent idag så det blev varken inhandling av dammsugare eller packning. Å andra sidan så hade ja gärna hoppat över det där med packning iaf men...jaja. Det kan ju tydligen göras det också.
Istället åkte jag till Erik och Emma och planerade för min kära systers och Mikaels bröllop. Ni kan läsa om dem här: http://www.mariaochmikael.se/
I vilket fall som helst, det gick fint med planeringen, vi har koll på det och det känns ju väldigt skönt! Kanske framförallt för brudparet. Men också för mig. Känns som det är så mycket att tänka på hela våren, flytt, resor och bröllop. Det tar tid. Jag klagar inte, jag trivs :)

Jag fick förresten ner alla mina skor i en plastkasse. Betyder det att jag har för lite skor eller att påsen va väldigt stor? Jag tror på det första. Shoppa skor står på agendan efter flytten. Yes alltså!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Känns betryggande att höra att ni har koll :) Tydligen anser mitt undermedvetna att jag inte har det för i natt drömde jag att allt gick åt skogen... Och att ingen mer än jag brydde sig om det.

    2011-03-30 | 10:51:39
  • Mikael säger:

    Jag bryr mig........

    2011-03-30 | 11:37:43

Kommentera inlägget här: