HelenaKatarina

Fredag

Kategori: Allmänt

Har såont i mina ögon. Hade gärna bara lundat nu och inte öppnat ögonen förrän imorgon. Men icke! Det skall drickas cider och vin och man skall vara social. Puha! Ännu en hård dag i Helena Rydbergs liv...

Nej nu är det kanske inte alls så illa som det låter. Mina ögon är väldigt torra bara så de ärlite röda. Därför svider det lite. Sovit lite dåligt de sista två dagarna och helt klart alldeles för lite. Torr hotelluft gör inte saken bättre.
Jaja så är det med det.

Är i stugan i Varberg förresten. Åkte tåget ner med mamma, gick mycket långsamt då det var signalfel någonstans på vägen. Då får man ju roa sig bäst man vill, exempelvis med farmen på min telefon eller lokaspelet :) Och ja, tiden gick fort. Vi hade ju så roligt!

Vidare till Kvantum tillsammans med resten av familjen, sura miner eftersom vissa var hungriga och irriterade...
Skön känsla närvi väl kom därifrån. Nu: mot stugan. Denna härliga stuga.
Tacos har avnjutits och cider och vin som sagt. Kan också bli öl för vissa innan kvällen är slut.

Och då undrar ni ju vad vi gör här och varför man väljer att åka hit på denna delen av året. Är det inte en sommarstuga? Jo det är just vad det är, det är kallt och mörkt och fuktigt. Men jag gillar det iaf :) Det är mysigt! Och största anledningen till att vi är hör just idag och denna helgen är att vi skall åka till Köpenhamn imorgon. Shopping står på prgrammet, iaf för mig. Fantastiska Köpenhamn!

Men skål på er och ha en underbar kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: