HelenaKatarina

Fredag

Kategori: Allmänt

Ja det kanske inte va så smart att somna vid 21 igår men shit va ja är pigg idag! Kilade ut på en liten promenad vid halv 9 och sen lite träning hemma så nu är ja fit for fight. Känns bra!

Som nog alla vet så ska jag flytta. 1 april skulle det bli men nu ska han som bor där flytta tidigare så jag flyttar in redan nästa helg. Gud va skönt det ska bli att ha alla sina saker på ett och samma ställe, slippa åka fram och tillbaka och framförallt, ha en lägenhet som bara är min :)

Så idag har ja packat mina grejer ja haft här i Göteborg och i eftermiddag tar ja med mig det hem till Kinna. Man måste ju börja nånstans. Packa känns annars sådär och det är absolut inte min favoritsysselsättning efter att ha jobbat utomlands då man packade ner sitt liv efter varje säsong...
Nu blir det kanske inte lika dramatiskt avsked men iaf. Packa är väl sådär va...

Nu ska ja snart åka till stan för en lunch med Sandra! Får se om de blir Haga eller Brogyllen. Och kanske blir det en sån här:

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Vadå inte dramatiskt avsked? Tårar kommer rulla, kramar kommer utdelas och tårtor kommer bakas. Sen vadå ha dina saker på ett och samma ställe. Du hade ju fåtöljen och fotpallen. Räckte inte det? Du vill bara ha och ha och ha.

    2011-03-11 | 14:52:39
  • Mikael säger:

    Säg sanningen. Du gillar inte oss? Det är så va? Vi gillar dig.....Det kanske inte betyder något för dig. Detta kommer utmynna i stor abstinens. Är det brunch på Ekedal på helgerna efter den 19onde? Oj vet du att det är en så kallad "supermåne" den dagen. Undra hur det skall gå?

    2011-03-11 | 15:02:24
  • Helena säger:

    Ja tycker visst om er! Och det blir brunsch varje söndag på Ekedalsgatan om ni vill...

    2011-03-11 | 16:36:52

Kommentera inlägget här: