HelenaKatarina

Löpning, klättring och lägehet

Kategori: Allmänt

Oj vad jag är trött. Så himla trött! Sitter och hänger i soffan och ska snart byta om för att åka och jobba. Inte så hemskt motiverad just nu men det blir kul när man väl är där :)
Så ikväll är sista natten för denna veckan och det ska bli så skönt med helg.

Så news for the week, jag va och klättrade för första gången igår. Väldigt nervös va ja, för tänkt om man liksom inte hade orkat nått alls. Typ trillat ner och legad där och sprattlat... Det hade ju verkligen inte vart roligt! Men nu gjorde jag inte det och det hela gick väldigt bra! Kom upp till toppen på den lättaste och lite mer än halvvägs på den lite svårare. Det får man väl vara nöjd med. Sjukt jobbigt va det också, armarna skakade och ja va helt slut. Börjar känna av det idag så det är ganska jobbigt att ta i med händerna.

Såhär ser det ut.

Hmm mer så, jo idag va vi ute och sprang igen. Gick lite segt i början men fick iaf ingen illamåendeattack vid säldammsbacken som sist och när vi väl kom i mål (in på innergården) så hade vi sprungit fortare än sist. Härligt! Det går framåt!

Och nu till det viktigaste, jag har fått en lägenhet! Den ser ut såhär:


Jag gillar den väldigt mycket! Tycker det ska bli väldigt roligt! Längtar otroligt mycket till 1 april :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: