HelenaKatarina

Aska? Nej tack...

Kategori: Allmänt

Nu håller vi alla tummar vi har för att askan inte sätter stopp för flygtrafiken och att allt kan fungera normalt. Tack!
Det verkar iaf som att vinden har tagit fasta på detta för jävlar vad det blåser.

Fick för övrigt min soffa levererad idag! Pappa kom med släpkärran och så bar vi upp den för trappan. Bordet också för den delen. Jag tyckte ja hade blivit lite stark men så är alltså inte fallet upptäckte jag då ja fick mjölksyra efter första vändan upp. Helt genomsvettiga va vi när allt va klart och ihopsatt.
Men den är fin :) Och bordet blir nog också fint när det väl är ihopsatt. Gött e de :)

Sånt här roar mig en tisdagkväll...



Haha mycket roande!

Puss på er!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    I salut you Grimsvötn. Sprid din aska över himlen och gör att flygen ställs in, för all framtid.

    2011-05-25 | 07:59:05
  • Mikael säger:

    Jag tycker för övrigt att det inte bara är Maria och Mikael som bloggar lite för sällan....

    2011-05-26 | 10:08:56

Kommentera inlägget här: