HelenaKatarina

Det går bra nu!

Kategori: Allmänt

Det är inte så att ni skall känna sig försummade kära läsare, det är bara lite mycket som händer just nu. Det är bröllop, nytt jobb och en hel del annat som tar min tid.

Har dessutom vart ledig idag och handlat lite grejer till lägenheten. Blir även lite imorgon då jag åker till Ikea.

Har ja förresten sagt att ja har träningsvärk från helvetet också? Det har ja iaf. Va på mitt livs första Corepass igår nämäligen och det känns idag...
Klok som jag är så tänkte jag att lite löpning gör det hela bättre. Jag hade fel. Så nu sitter ja har, sitter eftersom ja har svårt för att stå och för att om ja lägger mig ner så orkar ja inte ta mig upp. Blir det bättre imorgon? Ja hoppas verkligen de.

Annars går det finnemang. Om vi säger såhär
I want to wake up in the morning
Feeling fine
Just like you I want to wake up
Feeling alright
-Ash
Så är det :) Det går helt enkelt bra nu!

Vad beror det på? Jag vet inte. Kanske är det våren, kanske jobbet, kanske alla vänner eller kanske bara en kombination av allt. Vad vet jag. Och egentligen bryr jag mig inte om det heller. Så länge det är såhär så är jag nöjd :)

Fullspäckade veckor framför mig. Bloggen blir lidande, jag är ledsen för det. Men det får bli så. Det finns viktigare saker att tänka på nämligen ♥

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Buuuuuuuuuuuuuuuuu

    2011-05-04 | 07:38:31

Kommentera inlägget här: