HelenaKatarina

Måndag

Kategori: Allmänt

Helgen kom och gick i ett rasande tempo som vanligt. Mycket jobb blev de och så lite annat också som hanns med :)
Hade en liten nätt försening igår också när ja jobbade, tillslut blev det bara 42 timmar(!) och många glada gäster...nja kanske inte. Men 42 timmar blev förseningen iaf på.
Kändes skönt att komma in på kontoret idag då när allt visade grönt och inte några flyg alls knappt inatt. Tur att ja tog med datorn så ja kan jobba lite med häftet till bröllopet. Bilder skall in!

Va i stan idag också en sväng. Fick tag i en klänning till bröllopet på lördag. En till tänker ni säkert och mitt svar är japp en till. Väldigt fin är den och väldigt urringad ;) Får se hur jag gör med det. Köpte också en väska som ja nog ska lämna tillbaka och fick bokat in hårfärgning till onsdag. Klippning? NEJ VERKLIGEN INTE! Hur ska det då gå med uppsättningen den 18/6?? Just det. Ingen klippning alltså.

Imorgon är dagen med stort D! Min soffa och soffbord kommer. Pappa hämtade det idag och imorgon tar det plats i MIN lägenhet. Yes alltså!


Skål på det!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Trodde du skulle sätta upp håret den 18 juni, inte 19... Och sedan undrar jag också när man får komma och provsitta.

    2011-05-23 | 20:16:16
  • Helena säger:

    Ja har ändrat :)

    På onsdag är du välkommen!

    2011-05-23 | 20:25:59
    Bloggadress: http://helenakatarina.blogg.se/
  • Pappa säger:

    Yes soffan levereras imorgon.

    Pappa

    2011-05-23 | 21:13:14
  • Mikael säger:

    Jag kommer och smyga in i lägenheten när jag själv känner för det och provsitta din soffa. Likt Gollum tänker jag husera på schäslongen och väsa "my precious" och riktigt grisa ner mig. Sen behöver du ett skadedjursbekämpningsmedel av bättre sort för att få bort mig.



    Annars kan du nog se fram emot ett antal förseningar i närstående framtid med tanke på Grimsvötn.

    2011-05-24 | 08:06:34

Kommentera inlägget här: