HelenaKatarina

Torsdag, ledig och bröllop

Kategori: Allmänt

Ledig idag! Gud så skönt, va nämligen full igår. Härligt! :)
Firade att ja vart hemma i Sverige i ett halvår! Tiden går fort när man har roligt. Har ju ändå hunnit med en hel del roligt, jul, nyår, fylla 25 och för att inte tala om resan till lovely Gran Canaria.
Också en hel del fest, nya jobb och nya människor. Semester i Luleå och en hel massa annat. Sist men inte minst så har ja också en lägenhet som bara är min och alla grejer i den är bara mina! Hur skönt är inte det? Love it!

Ledig idag som sagt, har vart en vända i stan för att lämna tillbaka min väska ja köpte men som hade helt fel färg, funkade inte alls med skorna. Men fick köpt en kavaj iaf så nu behöver ja inte frysa på lördag. Har också målat mitt nattduksbord i vitt och vart ute och sprungit med Mikael. 7,4 blev de idag och vi ökade takten ganska mycket vilket ju såklart känns bra.

Bra dag helt enkelt!
Har också gett uttrycket "Ligga i soffan och äta praliner" ett ansikte. Mumma!

En annan sak, gick in i en lyktstolpe idag. Kul för dem som såg, mindre roligt för mig... Klantigt :)

Yes, puss!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Yes, vi har äntligen spräckt sexgräns... Eller vänta nu. Vi har äntligen kommit under 6 minuter/km. Nu finns det ingen åtevändo. Nästa steg är milen på 50 minuter.



    Tur att min mamma inte såg när du gick in i lyktstolpen, eller synd för henne. Fråga min pappa hur min mor reagerade när han gick in i en lyktstolpe någongång.

    2011-05-27 | 08:02:12
  • Pappa säger:

    Hoppsan, ja lyktstolpar är ganska hårda.

    Under sex minuter innebär under två timmar på göteborgsvarvet!

    2011-05-27 | 15:26:18

Kommentera inlägget här: