HelenaKatarina

Such a nice view

Kategori: Allmänt

Har tänkte mycket på det här med högerregeln sen jag skaffat bil, och nu speciellt mycket sista dagarna. Det är väldigt många som inte har en aning om när de skall stanna och inte.
Jag kör ju litegrann som jag gjorde i Grekland, ni vet man sticker ut nosen liiiite för långt så att dem bara måste stanna. Och är det mycket trafik så stoppar man upp trafiken i ena vägbanan för att sedan kunna köra ut i nästa eftersom dem måste stanna för de tycker synd om dem i bilkön som bildas.
Mycket effektivt men kanske inte så himla svenskt har jag fått lära mig....

Jaja men iaf, jag har kommit hem nu från ett pass på gymmet, vet inte när ja körde ett gympass senast. Men det var roligt och sjutk jobbigt. Mina armar skakar just nu och ja är helt slut. Så himla SKÖNT! Och ja sprang också och det gick bra, alltså inget höftont! Yey!
Äter keso, den nya smaken Hallon. Nom nom! Med massa frukt också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: