HelenaKatarina

Everlong

Kategori: Allmänt

Har ni hört Everlong med Foo Fighters? Den akustiska versionen är så bra att ja blir helt till mig varje gång jag hör den. En så makalöst bra låt!

Jaha hur har er helg vart då? Min har vart händelserik kan man säga. Aw i fredags med Camilla. Hade inte träffats sen GC-tiden så det va mycket att ta igen och mycket roligt skvaller. Många glas vin blev det och himla trevligt. Seg i skallen igår men det hindrade mig inte från att åka in till stan, möta upp Mange och införskaffa mig ett par nya löparskor. Verkligen nöjd!


Lunch blev det också, på La Gondolapå avenyn. Aldrig mer kom vi fram till.
Sen fika på Ahlströms med Emmie och sen hem igen för lite vila innan fest på kvällen. Rolig fest, rolig utgång och hemma ganska tidigt.
Detta innebar då att jag var pigg och fräsch idag och kilade och handlade mat på förmiddagen för att sedan ställa mig och baka både muffins och kladdkaka. Bjöd syster och Mikael på detta nu i eftermiddag och nu sitter ja här, mätt och belåten :)



MUMMA!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Everlong gör sig väldigt bra på ett bröllop. Allra helst vid Varbergs fästning.

    2011-09-18 | 19:38:24

Kommentera inlägget här: