HelenaKatarina

I've got to remember this is just a game

Kategori: Allmänt

Jaha ursäkta dålig updatering här men har jobbat rätt mycket denna vecka. Alltså inte så mycket spännande som hänt. Har tränat och så...

Men idag, vad händer idag? Måste lämna bilen på Landvetter till mamma och pappa. Eller ska de få ta bussen in till stan och hämta den hos mig? Bra fråga. Ska suga på den karamellen ett tag.

Happ, på söndag är det ett år sedan jag lämnade min älskade ö. Det känns konstigt att det gått så lång tid. Samtidigt har det hänt så mycket där emellan så det är helt sanslöst. Jag vill dit, jag vill till Kreta igen. Inte nu men nästa år. Sidsel, visst ska vi dit nästa år? ♥
Jag saknar det, eller jag saknar Grekland. Jag saknar värmen lite också nu när det börja bli kallt och regn här hemma. Fast å andra sidan är det lite mysigt med te, varm choklad och film i soffan också ;)


Men jag saknar det ändå. Kan inte hjälpas.

Just nu planerar jag Stockholm i oktober, GC nån annan gång i höst och gärna London också. Vi får se! En sak är säker, det blir Teneriffa efter nyår en gång, typ februari! Yes alltså!

Kommentarer

  • Karin säger:

    Vad händer i sthlm i oktober? :)

    2011-09-22 | 12:00:41
  • Helena säger:

    Kryssning :) Men funderar på att åka upp en dag innan för att hälsa på i Stockholm!

    2011-09-22 | 13:16:18

Kommentera inlägget här: